top of page
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας start-up εναλλακτικού τουρισμού
Η be my Quest είναι μια νέα start up στον χώρο του εναλλακτικού τουρισμού και αποτελείται από μια ομάδα νέων ατόμων με πολλή όρεξη και έμπνευση.
Ζητούμενο για την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας ήταν να προβληθεί το δυνατό της σημείο, το "quest": τα πακέτα τουρισμού που θα δίνονται με τη μορφή quest θα δίνουν νέες αφορμές διαφυγής από τη βαρετή καθημερινότητα. Το λογότυπο που δημιουργήθηκε επικοινωνεί τους τρόπους διαφυγής που προσφέρει το Q (quest). Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει πράσινο, που παραπέμπει σε υπαίθριες δραστηριότητες, και πορτοκαλί, που εκφράζει τα θετικά συναισθήματα που δημιουργεί το ταξίδι στην ύπαιθρο.
bottom of page